هزار نمونه دوپینگ در مینسک گرفته می شود

هزار نمونه دوپینگ در مینسک گرفته می شود
هزار نمونه دوپینگ از ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای قهرمانی اروپای سال آینده گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مینسک پایتخت بلاروس سال آینده میزبان بازیهای قهرمانی اروپا خواهد بود. مسوولان برگزار کننده بازیهای قهرمانی اروپا اعلام کردند هزار نمونه دوپینگ در طول مسابقات از ورزشکاران گرفته خواهد شد.
"جورجی کاتولین" مدیر اجرایی بازیهای مینسک 2019 اعلام کرد این برنامه توسط کمیته های ملی المپیک اروپا EOC انجام خواهد شد. به گزارش بلاروس تلگراف ایجنسی کاتولین در کنفرانس خبری گفت:مینسک روز 11 جولای میزبان دکتر «اشتاین باخ» مدیر کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ کمیته های ملی المپیک اروپا بود. او تاکید کرد که برای برنامه نمونه گیری ماموران مبارزه با دوپینگ در مینسک مستقر هستند. این مسابقات از 21 تا 30 ماه ژوئن با حضور چهار هزار ورزشکار از 50 کشور برگزار می شود.
 مسوولان برگزار کننده این رقابتها می گویند که 201 مدال در 15 رشته ورزشی بین ورزشکاران توزیع خواهد شد. در دوره قبل این بازیها که به میزبانی باکو در آذربایجان سال 2015 برگزار شد، دو نمونه دوپینگ مشاهده و به مقامات مسوول ابلاغ شد.
 کاتولین تاکید کرد که برای ما مساله ورزش پاک بسیار اهمیت دارد و ما تمام تلاش خود را می کنیم که از هر گونه بی اخلاقی به دور باشیم و در این راستا با تمامی سازمان ها و ارگان هایی که با دوپینگ مبارزه می کنند به طور جدی و مستمر همکاری خواهیم داشت.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.