دیدار توماس باخ با ولادیمیر پوتین

دیدار توماس باخ با ولادیمیر پوتین
توماس باخ با ولادیمیر پوتین دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک و  "ولادیمیر پوتین" رییس جمهور روسیه در حاشیه بازی نهایی جام جهانی 2018 با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
 در این دیدار باخ به پوتین بابت برگزاری موفقیت آمیز این رقابتها تبریک گفت. رییس کمیته بین المللی المپیک مدعی شد که زمان آن رسیده بار دیگر روسیه به جامعه بین المللی ورزش پس از رسوایی دوپینگ در بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی سوچی 2014 باز گردد.
 این اولین ملاقات باخ و پوتین پس از اتفاقات رخ داده در ورزش این کشور بود. کمیته بین المللی المپیک امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دو مقام عالی رتبه درباره توسعه ورزش در جامعه روسیه و رفع تحریم ها علیه ورزش این کشور با یکدیگر گفتگو کرده اند.
در این بیانیه آمده است که دو طرف توافق کردند که زمان آن رسیده است که ورزشکاران روسیه برای رقابتهای آتی به میادین بازگشته و گفتگو ها از سر گرفته شود.
همچنین توماس باخ به پوتین قول داد که طی روزهای آینده درباره شرایط ورزش این کشور با دیگر مقامات ورزشی گفتگوهای لازم را انجام خواهد داد.
 طبق یک رسم چند ساله رییس کمیته بین المللی المپیک از نزدیک شاهد بازی نهایی جام جهانی خواهد بود. باخ دوره قبل نیز بازی آلمان و آرژانتین را از نزدیک در برزیل مشاهده کرد.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.