وسایل ورزشی در فرودگاه شهر بانتن اندونزی

وسایل ورزشی در فرودگاه شهر بانتن اندونزی
در حالی که شمارش معکوس برای بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ آغاز شده است، مسوولان فرودگاه "سوئه کارتو – هاتا" در شهر بانتن یکسری وسایل و تجهیزات ورزشی در اندازه های کوچک در این فرودگاه قرار داده اند تا مردم را نسبت به این رقابتها علاقمند تر کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در دو شهر اندونزی برگزار می شود و برای اولین بار است که دو شهر به طور همزمان میزبانی این رقابتها را به عهده دارد.
سوری آوان واکان مدیر اجرایی این فرودگاه در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ما این تجهیزات و وسایل ورزشی را در ترمینال فرودگاه مستقر کرده ایم تا ضمن هیجان بخشیدن به بازیهای آسیایی پیش رو کارمندان بخش های مختلف می توانند از آنها استفاده کنند.
وی درباره این تجهیزات گفت: وسایل ورزشی که در فرودگاه قرار دادیم شامل میز تنیس روی میز و میز بیلیارد است. این ورزش ها باعث سرگرمی، تفریح و تحرک بیشتر مردم شده و هیجان مسافران و کارکنان فرودگاه را در آستانه بازیهای آسیایی افزایش می دهد.
وی گفت: این دو وسیله ساده ترین ورزش هایی هستند که هر کس می تواند آنها را می تواند به راحتی انجام دهد.» مدیر اجرایی فرودگاه ابراز امیدواری کرد که بازیهای آسیایی به بهترین شکل اجرا خواهد شد.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.