رییس جمهور اندونزی: اگر بین 8 تیم اول آسیا قرار گیر یم خدا رو شکر می کنیم

رییس جمهور اندونزی: اگر بین 8 تیم اول آسیا قرار گیر یم خدا رو شکر می کنیم
رییس جمهور اندونزی گفت اگر در بین هشت تیم برتر آسیا قرار بگیریم می گوییم خدایا شکرت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی در بازید از ورزشگاه ها و سالن های ورزشی ساخته شده برای بازیهای آسیایی ماه آینده گفت:هدف اندونزی قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر آسیاست و اگر در بین 8 تیم برتر قرار بگیریم خدا را شکر می کنیم.
 در حالی که کمتر زا یک ماه تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، اندونزی به عنوان میزبان این رقابتها می خواهد که نتایج قابل توجهی کسب کند. اندونزی یک بار دیگر و در سال 1962 هم میزبانی این رقابتها را عهده داشته است.
 صبح امروز جوکو ویدودو در گفتگو با خبرگزاری آنتارا اعلام کرد: "وزارت ورزش اندونزی لیستی از رشته های ورزشی که کشورهای دیگر در آنها امید کسب مدال طلا دارند تهیه کرده است و ما امیدواریم که ورزشکاران ما توان رقابت با آنها را داشته باشند."
 رییس جمهور اندونزی همچنین گفت:ما نگرانی آتش سوزی های جنگل هستیم اما تیم میزبانی این رقابتها تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته است و مطمئن هستیم که حتی در صورت بروز چنین واقعه ای ما از پس آن بر می آییم.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. این دوره اولین سری از مسابقات آسیایی است که دو شهر به طور همزمان میزبانی بازیهای آسیایی را به عهده دارند.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.