سخنگوی جاکارتا 2018: قیمت بلیت ها مقرون به صرفه است

سخنگوی جاکارتا 2018: قیمت بلیت ها مقرون به صرفه است
سخنگوی کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ گفت: قیمت بلیت ها مقرون به صرفه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بامنبگ سئساتیو سخنگوی کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی درباره قیمت بلیت این رقابتها گفت:قیمت بلیت مسابقات و مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ را با شورای المپیک آسیا هماهنگ کرده ایم.» او همچنین تاکید کرد که بلیت مراسم افتتاحیه به زودی فروش خود را آغاز می کند.
 قیمت بلیت ها بین 750 هزار روپیه تا 5 میلیون روپیه تعیین شده است. "اریک توهیر" پیش از این گفته بود که قیمت بلیت ها براساس پایه ای است که شورای المپیک آسیا تعیین کرده است.
 سخنگوی کمیته برگزار کننده این رقابتها به خبرگزاری آنتارا گفت: مقرون به صرفه بودن بلیت رقابتها سبب می شود که کشورهای شرکت کننده مردم عادی را به شرکت در این رقابتها دعوت کنند. ما به گونه ای قیمت ها را در نظر گرفتیم که برای همه اقشار جامعه ایده آل باشد.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. مسوولان کمیته برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که با توجه به حجم بالای مسابقات و تعداد زیاد ورزشکاران، این احتمال هم وجود دارد که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه ها بیایند. تیم میزبانی بازیهای آسیایی اعلام کرده است که تعداد ورزشکاران این دوره 20 درصد بیش از دوره قبل است.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.