تمجید وزیر ورزش مالزی از میزبانی جاکارتا 2018

تمجید وزیر ورزش مالزی از میزبانی جاکارتا 2018
وزیر ورزش و امور جوانان مالزی از امکانات ورزشی استان سوماترای جنوبی بازدید و از روند آماده سازی و تجهیز امکانات این شهر را برای میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ تقدیر و ستایش کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وی گفت: آماده سازی اندونزی باور نکردنی است و هنگامی که سایر ورزشکاران به این کشور بیایند متوجه می شوند که چقدر همه چیز با دقت برنامه ریزی و انجام شده است. وزیر ورزش و امور جوانان مالزی تاکید کرد: بازیهای آسیایی دومین رویداد ورزشی بزرگ جهان پس از المپیک است و هدف در آن برد و باخت نیست بلکه توسعه و ترویج روح ورزش، برادری و برابری است که ملتها و ورزشکاران را به هم نزدیک می کند.
 او از کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ به دلیل آماده سازی تمام و کمال برای رقابتهای ماه آینده و تشکر کرد و گفت که این دوره از بازیها در تاریخ آسیا باقی خواهد ماند.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود.
 در تاریخ این مسابقات این اولین دوره ای است که دو شهر به طور همزمان میزبانی این رقابتها را به عهده دارند. مسوولان این رقابتها امروز اعلام کرد که تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی مد نظر برای این رقابتها تکمیل شده اند.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.