پیشخوان های مخصوص ورزشکاران در فرودگاه های اندونزی

پیشخوان های مخصوص ورزشکاران در فرودگاه های اندونزی
فرودگاه بین المللی "سئوکارنو – هاتا" با اختصاص دادن پیشخوان های مخصوص برای مسافران خارجی در هنگام بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ آماده می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"انانگ سیامسی" سرپرست دفتر مهاجرت در فرودگاه در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:پیشخوان های مخصوصی برای خارجی ها در نظر گرفتیم تا آمد و رفت ورزشکاران، مربیان و مسوولان آنها راحت باشد و نیاز به ایستادن در صف های طولانی نداشته باشند. این اقدام هم برای ورزشکاران است و هم برای دیگر مسافران.

وی گفت:دفتر مهاجرت پیشخوان های خاصی برای جدا کردن مسافران از ورزشکاران در نظر گرفته است. فرض کنید در یک روز 5 هواپیما به طور همزمان در فرودگاه به زمین بنشینند و هر کدام حامل 300 مسافر باشند ما با 1500 مسافر مواجهه ایم که داوطلبان تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ به سختی می توانند ورزشکاران را از دیگر مسافران عادی تشخیص دهند. بنابراین 10 پیشخوان برای ورزشکاران و 20 پیشخوان هم برای مسافران عادی در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد:این بدین معنا نیست که کمیته برگزار کننده بازیها اولویت بندی انجام می دهد ما این امکان را در نظر گرفتیم تا هم مسافران عادی و هم ورزشکاران از آن استفاده کنند.

انانگ گفت:ما قبل از شروع بازیها این امتحان را در تعطیلات طولانی عید فطر انجام دادیم که یک میلیون و پانصد مسافران به فرودگاه وارد شده بودند.

دفتر مهاجرت در فرودگاه 800 نفر مسوول امور خدمات مسافران را در فرودگاه مستقر خواهد کرد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.


۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.