مدیر آژانس غذا و داروی اندونزی: تمام غذاها سلامت هستند

مدیر آژانس غذا و داروی اندونزی: تمام غذاها سلامت هستند
آژانس سرپرستی غذا و داروی اندونزی اعلام کرد که این اطمینان را به همه شرکت کنندگان در بازیهای آسیایی می دهد که غذاهای طبخ شده در آشپزخانه های متعدد در این کشور سالم و بهداشتی خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این آژانس غذایی اعلام کرده است که در طول بازیهای آسیایی ضمن نظارت بر طبخ غذاها بر امنیت مصرف آنها هم تاکید دارد.

خانم "پنی لوکیتو" در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ما اطلاعاتی را درباره راه های پیشگیری از عدم سلامت غذاها دراختیار عموم خواهیم گذاشت. اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهیم.

او تاکید کرد:ما غذاهای سنتی پالمبنگ را هم در منوی غذاها قرار داده ایم و این اطمینان را می دهیم که تمامی غذاهایی که طی این مدت طبخ و توزیع می شوند از سلامت کافی و بهداشت لازم برخوردارند.

در حالی که شمارش معکوس برای بازیهای آسیایی آغاز شده است، طبق گفته مسوولان برگزار کننده این رقابتها تعداد ورزشکاران این دوره نسبت به بازیهای اینجئون که سال 2014 برگزار شد 20 درصد افزایش داشته است، بنابراین تامین غذا یکی از مسائلی است که تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ به آن توجه می کنند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر به مدت 16 روز در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار برگزار می شود. برای اولین بار در این دوره دو شهر به طور همزمان میزبانی این رقابتها را به عهده دارند.



۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.