حمایت Kombatta از بازیهای آسیایی جاکارتا 2018

حمایت Kombatta از بازیهای آسیایی جاکارتا 2018
انجمن فرودگاه "سوئکارنو – هانا" معروف به (Kombatta) حمایت خود را از برگزاری بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ اعلام کرد و اطمینان داد که این مسابقات با موفقیت برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"ایندرا گامولیا" مدیر بخش مهمانپذیری و رفت و آمد مسافران این فرودگاه در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت: بدون شک ما حامی این رقابتها هستیم و هر کمکی که بتوانیم برای یاری رساندن به تیم میزبانی این رقابتها انجام خواهیم داد تا کارها سریعتر و سهل تر انجام شود و مطمئن هستیم که این بازیها با موفقیت هر چه تمام تر برگزار خواهند شد و به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ورزش اندونزی از آنها یاد شده و در تاریخ بازیهای آسیایی ثبت خواهند شد.
وی همچنین درباره وظایف این انجمن در طول بازیهای آسیایی گفت:ما تلاش خواهیم کرد تا تصویر زیبایی از اندونزی در ذهن گردشگران و ورزشکارانی که به کشور ما می آیند نقش ببندد. ما برنامه هایی برای رفت و آمد سریع و بی دردسر ورزشکاران و مردم عادی در نظر گرفته ایم تا بدون اینکه بیش از اندازه معطل شوند امور جاری در فرودگاه را پشت سر بگذارند.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی راهی این کشور خواهند شد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.