تلاش های گسترده برای توسعه بازیهای آسیایی جاکارتا 2018

تلاش های گسترده برای توسعه بازیهای آسیایی جاکارتا 2018
با نزدیک شدن به شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ سازمان و مراکز مختلف این کشور تلاش های گسترده ای برای توسعه و افزایش آگاهی عمومی درباره این رقابتها در اندونزی انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اندونزی که پیش از این در سال 1962 نیز میزبانی این رقابتها را به عهده داشته است، امسال از 18 آگوست تا دوم سپتامبر به مدت 16 روز میزبان 11 هزار ورزشکار و 6 هزار مربی و مسوول است که طبق گفته کمیته برگزار کننده این رقابتها تعداد ورزشکاران 20 درصد نسبت به دوره قبل که سال 2014 در اینچئون برگزار شد، افزایش داشته است.
بدین منظور آژانس توریستی "مالوکو" یکی از شرکت هایی است که همراه با تیم میزبانی این رقابتها برنامه های گردشگری مرتبطی با این رقابتها بر پا می کند.
"حبیبا سایمیما" مدیر این آژانس در گفتگو با خبرگزاری آنتار گفت:ما برنامه های توریستی و تفریحی مرتبط به بازیهای آسیایی را به منظور اجرای موفقیت آمیز این رقابتها در جاکارتا – پالمبنگ برگزار می کنیم تا مردم ضرورت این رقابتها را شناخته و حضور فعالی در این برنامه ها داشته باشند.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اولین دوره ای است که دو شهر به طور همزمان میزبانی این رقابتها را به عهده دارند. مسوولان برگزار کننده قول مساعد داده اند که تمامی ساخت و سازها تا پایان ماه جولای به اتمام برسد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.