رقابتهای آزمایشی مینسک ماه آگوست برگزار می شود

رقابتهای آزمایشی مینسک ماه آگوست برگزار می شود
آزمایش رویدادهای ورزشی رقابتهای مینسک ماه آگوست برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آزمایش و امتحان رویدادهای ورزشی بازیهای اروپایی 2019 به میزبانی مینسک پایتخت بلاروس ماه آینده آغاز می شود. این خبر را "سرگئی کووالچوک" وزیر ورزش و گردشگری بلاروس اعلام کرد.
 این رقابتها سال آینده از 21 تا 30 ماه ژوئن در 15 رشته ورزشی و 23 زیر مجموعه برگزار خواهد شد. برندگان 10 رشته ورزشی این رقابتها به بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 راه پیدا می کنند.
 کووالچوک به شبکه خبری ONT TV خبرگزاری بلاروس تلگراف گفت: ما ماه آینده این رقابتها را به شکل امتحانی و آزمایشی برگزار می کنیم. بسیاری از امکانات و تجهیزات مورد نظر برای این رقابتها آماده است و برخی هم در حال آماده شدن هستند.
وی گفت: تمام برنامه های آماده سازی این رقابتها مدون شده و طبق آنچه که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم پیش می رود. ما برای هر اقدامی برنامه ای داریم و در انجام برنامه هایمان حرفه ای هستیم.
 طبق گفته مسوولان برگزار کننده این رقابتها پیش بینی شده است که نمایندگان 49 کشور در این رقابتها شرکت می کنند. کووالچوک همچنین گفت: برای من سخت است که بگویم در حال حاضر چه چیز اهمیت دارد ولی آنچه که مهم است این است که ما تلاش می کنیم که تصویر زیبایی از بلاروس به جهان نشان دهیم و این رقابتها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.