تیم واترپلوی صربستان در جاکارتا اردو می زند

تیم واترپلوی صربستان در جاکارتا اردو می زند
شمارش معکوس برای شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پیش از این در سال 1962 اندونزی میزبانی این رقابتها را به عهده داشته است اما در این دوره بیش از 11 هزار ورزشکار به همراه 6 هزار مربی و مسوول فنی از 45 کشور آسیایی راهی اندونزی می شوند تا در بیش از 400 رقابت ورزشی توان فنی خود را محک بزنند.
 بنا به گفته مسوولان برگزار کننده این رقابتها 20 درصد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره نسبت به دوره قبل که سال 2014 در اینجئون برگزار شد بیشتر شده است. تیم مردان واترپلو اندونزی به منظور آمادگی بیشتر برای بازیهای آسیایی با تیم صربستان تمرینات خود را آغاز کرده است.
 مدیر اجرایی تمامی رشته های آبی در اندونزی طی بیانیه ای اعلام کرد که قرار است تیم واترپلوی صربستان به مدت 20 روز در اندونزی اردو زده و با تیم ملی این کشور ضمن برگزاری چند مسابقه تمرینات لازم را هم انجام دهد.
"مولیا" در این بیانیه تاکید کرده است که برای ورزشکاران ما بسیار حائز اهمیت است که قبل از شروع مسابقات خود را محک زده و تمرینات جدی با یک تیم قوی داشته باشند.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. اندونزی انتظار دارد به عنوان میزبان این رقابتها بتواند در جمع 10 تیم برتر آسیا حضور داشته باشد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.