در پایان دومین روز پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در اردن؛کومیته مردان ایران در صدر، حمیده عباسعلی در لیست طلایه داران بزرگ

در پایان دومین روز پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در اردن؛کومیته مردان ایران در صدر، حمیده عباسعلی در لیست طلایه داران بزرگ
پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که تیم ملی مردان ایران در بخش کومیته با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در صدر این بخش ایستاد، ضمن اینکه حمیده عباسعلی با کسب چهارمین طلا نام خود را به عنوان طلایه داران بزرگ رقابتهای قهرمانی آسیا نوشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته،در پایان دومین روز رقابتهای قهرمانی آسیا که با حضور ۳۱۴ کاراته کا از ۲۹ کشور در اردن در جریان است، اگر چه در مجموع مدالهای مردان و زنان تیم ملی ژاپن با اتکا به هنر و مدال آوری کاتاروهایش با ۷ طلا، یک نقره و یک برنز سهم بیشتری از مدالها داشته، اما تیم مردان ایران بهتر از ۲۸ کشور حاضر در رقابتها عمل کرد و با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از اردن با ۲ طلا و یک نقره و ژاپن یک طلا و یک نقره قرار گرفت. ضمن اینکه در مجموع مردان و زنان نیز تیم ایران با ۳ طلا و یک نقره و ۳ برنز تیم دوم جدول رده بندی است.
جدا از ۳ تیم ژاپن، ایران و اردن میزبان، چین تایپه با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و چین با یک طلا و یک نقره و یک برنز تیم های در جای چهارم و پنجم جدول توزیع مدالی قرار دارند.
تیم کویت با ۱ طلا و ۲ برنز، مالزی و ویتنام با ۳ نقره و یک برنز، عربستان با ۲ نقره و ۳ برنز و اندونزی با ۱ نقره و ۴ برنز به ترتیب تیم های ششم تا دهم جدول مدالها هستند.
تیم های هنگ کنگ و قزاقستان هر کدام با ۳ برنز، تایلند و ازبکستان هر یک با ۲ برنز، امارات و ماکائو هر کدام با ۱ برنز دیگر تیم هایی بودند که نمایندگان خود را روی سکوهای قهرمانی دیدند.
تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم توسط حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و صالح اباذری به مدال طلا دست یافتند. علی اصغر آسیابری مدال نقره گرفت. مهدی خدابخشی، شیما آل سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده نیز به ۳ مدال برنز دست یافتند.
پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا فردا یکشنبه ۲۴ تیر ماه با برگزاری مبارزات تیمی مردان و زنان به پایان می رسد.

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۰۶:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.