باخ به مسکو می رود

باخ به مسکو می رود
رییس کمیته بین المللی المپیک به مسکو می رود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک اولین بار پس از رسوایی گسترده دوپینگ در ورزش روسیه عازم مسکو پایتخت این کشور می شود تا هم ضمن دیدن بازی فینال جام جهانی 2018 با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کند.
 سخنگوی کمیته بین المللی المپیک با تایید این خبر گفت طبق یک رسم در IOC رییس کمیته بین المللی المپیک ضمن پذیرش این دعوت به همراه «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون جهانی فوتبال به تماشای دیدار فینال بازیهای جام جهانی 2018 می نشیند.
 با این حال هنوز مشخص نیست که دو چهره مطرح برنامه ای رسمی برای این دیدار داشته باشند. گمانه زنی های حاکی بر این است که دو طرف به احتمال زیاد یکدیگر را در VIP خواهند دید. توماس باخ مدعی شده است که تاکنون گفتگوی صریح و مستقیمی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه درباره مساله دوپینگ در ورزش این کشور نداشته است. هنوز مشخص نیست دو طرف درباره چه مباحثی با یکدیگر به گفتگو خواهند پرداخت و آیا زمان لازم را برای انجام گفتگو ها دارند یا خیر. همچنین قرار است «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه نیز که تیم ملی کشورش یک پای فینال از جایگاه مخصوص نظاره گر بازی فینال جام جهانی 2018 باشد. توماس باخ پیش از بازی بازی فینال جام جهانی 2014 را از نزدیک تماشاگر بود.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.