22 شرکت حامی مالی بازیهای اندونزی بوده اند

22 شرکت حامی مالی بازیهای اندونزی بوده اند
مسوولان کمیته برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اعلام کردند 22 شرکت از بخش دولتی و بخش خصوصی به عنوان حامیان مالی، از این دوره از رقابتها حمایت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که حدود 40 روز تا شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، حامیان مالی این رقابتها هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی روز جمعه توافق نامه ای با کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی به امضا رساندند. این توافقنامه در حضور «ژوزف کالا» معاون رییس جمهور اندونزی به امضا رسید.
"اریک توهیر" رییس تیم میزبانی این رقابتها درباره حامیان مالی این بازیها گفت: تاکنون 43 حامی مالی به صورت حمایت های نقدی و حمایت های غیرنقدی با ما به توافق رسیده اند که از این تعداد 22 شرکت خصوصی و دولتی به عنوان حامیان مالی رسمی این دوره از بازیها به حساب می آیند.
وی همچنین گفت:شرکت هایی که کمک های غیرنقدی ارائه کرده اند شامل شبکه اینترنتی WiFi، بلیت اتوبوس، و خدمات بیمه ای بوده است که ارزش آن مبلغ 869 میلیارد روپیه می شود و شرکت هایی هم که کمک های نقدی به برگزاری این دوره از مسابقات داده اند، 780 میلیارد روپیه بوده است.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.