تیم بسکتبال زنان دو کره در جاکارتا به میدان می رود

تیم بسکتبال زنان دو کره در جاکارتا به میدان می رود
تیم بسکتبال زنان کره شمالی و کره جنوبی به طور مشترک در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی شرکت می کنند. تیم های چین تایپه، اندونزی، قزاقستان، هند به همراه کره شمالی و کره جنوبی که در قالب یک تیم هستند با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شورای المپیک آسیا هفته گذشته تایید کرد که سه رشته ورزشی از کره شمالی و کره جنوبی به طور مشترک می توانند در بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ شرکت کرده و به مسابقه بپردازند. بسکتبال زنان، قایقرانی دراگون بوت و روئینگ سه رشته ای هستند که کره ای ها به طور مشترک با حریفانشان به رقابت می پردازند.
 قرار است تیم مشترک کره در 6 مسابقه زیر یک پرچم واحد به نام کره و با سرود «آری رانگ» که سرود محلی کره است به میدان برود."وی یی جیز هونگ" معاون ریاست شورای المپیک آسیا پس از قرعه کشی رقابتهای بسکتبال بازیهای آسیایی گفت: من از این اتفاق خوشحالم و فکر می کنم که حضور مشترک دو کره در قالب یک تیم می تواند به دوستی در این شبه جزیره کمک کند.
وی گفت: کمیته بین المللی المپیک دو کره را به تغییر در روابطشان دعوت کرد و ما هم در شورای المپیک آسیا همان رویه کمیته بین المللی المپیک را ادامه دادیم.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.