محمد بیداریان:شنا برای مدال آوری نیاز به اردو و مسابقات برون مرزی متعدد دارد

محمد بیداریان:شنا برای مدال آوری نیاز به اردو و مسابقات برون مرزی  متعدد دارد
ما در دو ومیدانی شاهد بودیم وقتی برای دوندگان مربی اختصاصی گرفتندو حضور آنها در مسابقات و اردوی برون مرزی بیشتر شد میزان مدال آوری آنها افزایش یافت باید در شنا هم به موارد اینچنینی توجه داشت.
محمد بیداریان، ملی پوش شنا 50 و 100 متر کرال پشت ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر تمرینات تیم زیر نظر مربیان داخلی برای حضور در بازیهای کشورهای اسامی ادامه دارد ولی هدف بعد ما حضوردر بازیهای گوانگژو است.
وی در پاسخ به این سئوال که شنا چه وقت به جمع مدال آوران می پیوندد می گوید:این یک واقعیت است که شنا طی چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و حتی بچه ها جدای از حضور در فینال مسابقات متعدد آسیایی در ویتنام موفق به کسب مدال هم شدند که این موفقیت ها ثمره تلاش شبانه روزی کادر فنی و فدراسیون و حمایتهای سازمان و کمیته ملی المپیک بود.
بیداریان تصریح کرد:ما سال قبل اردو و تمرینات مناسبی زیر نظر مربیان کرواسی در این کشور داشتیم و توانستیم با ملی پوشان آن تمرین کنیم طبیعی است هر چقد میزان حضور ما در مسابقات متعدد برون مرزی و اردوی مشتر ک با تیمهای مطرح جهان بیشتر شود شانس مدال آوری ما هم بیشتر می شود.
۲۱ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.