ابراز امیدواری پالمبنگ برای فراهم کردن تمامی امکانات

ابراز امیدواری پالمبنگ برای فراهم کردن تمامی امکانات
کمتر از 40 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ به همین منظور کمیته برگزار کننده این رقابتها از تمامی دست اندر کاران و کسانی که در امر توسعه این رقابتها نقش دارند خواست تا تمامی شرایط رفاهی و امکانات لازم را در پالمبنگ مرکز استان سوماترای جنوبی و یکی از دو شهر میزبان این رقابتها مهیا کند.
"سجافری جامسودئین" معاون رییس کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی به خبرگزاری آنتارا گفت:منطقه ای که برای آشپزخانه این رقابتها جهت تهیه غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده تا اواسط ماه جولای آماده خدمات رسانی روزانه به تمامی کارمندان، نمایندگان و همه شرکت کنندگان خواهد بود.
وی همچنین گفت: کمیته برگزار کننده بازیها برق و آب و سرویس های اینترنتی و ارتباطات راه دور را برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در پالمبنگ مهیا کرده است.
 او ابراز امیدواری کرد که تمامی ساخت و ساز و تجهیز زیرساخت ها تا اول آگوست یعنی 16 روز تا مراسم افتتاحیه این رقابتها آماده بهره برداری شود. او تاکید کرد که مسوولان برگزار کننده این رقابتها امیدوارند که با فراهم شدن شرایط راحتی ورزشکاران در این بازیها تصویر متفاوتی از پالمبنگ به آسیا و حتی جهان نشان داده شود. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار و 5 هزار مربی و مسوول برگزار می شود.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.