بوداپست خواهان میزبانی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان 2023

بوداپست خواهان میزبانی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان 2023
بوداپست خواهان میزبانی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2023 شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بوداپست پایتخت مجارستان اعلام کرد که آنها همچنان آمادگی میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان دوومیدانی در سال 2023 را دارند. بوداپست به همراه لس آنجلس و پاریس به دنبال کسب میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 بود، که به دلیل مخالفت مردم این کشور از ادامه رقابت برای کسب این میزبانی انصراف داد.
این در حالی است که فدراسیون جهانی دوومیدانی برای انتخاب شهر میزبان برنامه ای را به طور رسمی اعلام نکرده است. قرار است در جلسه هیات رییسه این فدراسیون که 26 و 27 جولای در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار می شود، درباره پیشنهادات میزبانی بحث و تبادل نظر شود و در صورتی که هیات رییسه فدراسیون جهانی دوومیدانی شرایط مورد را نظر را تایید کند به طور رسمی شهر میزبان اعلام می شود.
بارسلون یکی دیگر از شهرهایی است که خواهان میزبانی رقابتهای دوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2023 است و تمایل و آمادگی خود را برای پذیرایی از دوندگان اعلام کرده است. با این حال هنوز تصمیم رسمی در این زمینه گرفته نشده است. این رقابتها که هر دو سال یک بار برگزار می شود، طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. گفته می شود که یک شهر آفریقایی از هم اکنون برای میزبانی رقابتهای 2025 اعلام آمادگی کرده است.

۲۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.