قول مسوولان جاکارتا؛ همه چیز به موقع به اتمام می رسد

قول مسوولان جاکارتا؛ همه چیز به موقع به اتمام می رسد
کمتر از 40 روز به شروع المپیک آسیایی زمان باقی است و براساس اعلام مسوولان برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ قرار است 16 هزار ورزشکار، مربی و مسوول عازم اندونزی شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بدین منظور مسوولان استان جاکارتا امروز طی بیانیه ای که در خبرگزاری آنتارا منتشر شد این اطمینان را دادند که تمامی زیر ساخت های لازم برای برگزاری این مسابقات در شهر جاکارتا پیش از شروع رسمی این دوره از بازیها یعنی روز 18 آگوست تکمیل خواهند شد.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. "بنی آگوس چندرا" مدیر آژانس برنامه ریزی زمانی جاکارتا در این بیانیه ای گفت:ما می دانیم که در آخرین مرحله از آماده سازی قبل از شروع بازیها هستیم و یک ماه قبل از شروع این دوره از رقابتها تمامی کارها به اتمام می رسد. بسیاری از امکانات ساختمان ها و همچنین پیاده روها تا آخر ماه جولای ساخت مرمت و ساختشان به اتمام خواهد رسید.
 در ادامه این بیانیه آمده است که خیابان جدید «سودیرمان» روز 22 جولای به روی عموم بازگشایی خواهد شد. همچنین از روز 15 جولای مراسم رژه مشعل در سرتاسر اندونزی برگزار خواهد شد. طبق مسوولان برگزاری این مسابقات تعداد ورزشکاران 20 درصد نسبت به دوره قبل که سال 2014 در اینچئون برگزار شد افزایش یافته است.

۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.