آنتارا خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی بازیهای جاکارتا 2018 شد

آنتارا خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی بازیهای جاکارتا 2018 شد
38 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است. مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که 16 هزار ورزشکار، مربی و مسوول از 45 کشور آسیایی به اندونزی خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق گفته مسوولان برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا 20 درصد تعداد ورزشکاران این دوره نسبت به دوره قبل که در اینچئون کره جنوبی سال 2014 برگزار شد افزایش داشته است. امروز از سوی تیم میزبانی این رقابتها خبرگزاری رسمی آنتارا به عنوان خبرگزاری رسمی این رقابتها که اخبار و اطلاعات لازم را در اختیار رسانه های نوشتاری و دیداری تصویری قرار می دهد منصوب شد.
"احمد منیر" سردبیر خبرگزاری آنتارا روز دوشنبه در جلسه تکنیکی این رقابتها گفت: این خبرگزاری برای 250 متن، عکس و خبرنگار تلویزیونی اخبار مورد نظر را پوشش می دهد. این خبرگزاری تاکنون نیز اخبار رویدادهای ورزشی را در اختیار خوانندگان و بینندگان و علاقمندان ورزشی قرار داده است.
وی گفت:ما به عنوان یک خبرگزاری تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا اخبار به بهترین شکل در اختیار تمامی رسانه ها قرار بگیرد.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و ورزشکاران در بیش از 400 مسابقه ورزشی به میدان می روند. این اولین دوره این رقابتهاست که دو شهر میزبانی آن را به عهده دارند.

۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.