توهیر: مردم اندونزی هیجان زده و خوشحال اند

توهیر: مردم اندونزی هیجان زده و خوشحال اند
"اریک توهیر" رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ ابراز کرد که تمامی مردم اندونزی از این رویداد در پیش هیجان زده و خوشحال هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اریک توهیر امروز در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:از سال 1962 که اندونزی میزبان بازیهای آسیایی را به عهده داشته است زمان زیادی می گذرد. در طی این سالها خیلی مسائل تغییر کرده است، ورزش حرفه ای تر شده است و برای مردم کشورها موفقیت ورزشکارانشان در رقابتهای ورزشی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

وی گفت:امروزه مردم دیگر کشورها به میزبانی کشوری که میزبانی را به عهده دارد توجه ویژه ای می کنند. انگار همه چیز زیر سوال است و ما باید به تمامی جنبه ها حتی ریزترین مسائل با دقت بیشتری باید نگاه کنیم تا هیچ نکته ای از قلم نیفتند.

 ما متعهد شده ایم که تمام ساخت و سازها را تا آخر ماه جولای به اتمام برسانیم و قبل از شروع مسابقات همه چیز طبق برنامه پیش رفته باشد.» رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ همچنین گفت:در این دوره 20 درصد تعداد ورزشکاران بیشتر شده است و این نشان می دهد که تا چه اندازه ورزش در آسیا اهمیت خود را پیدا کرده است. با این حال ما با این حجم از ورزشکار و همچنین گردشگر مشکلاتی در سیستم حمل و نقل و ترافیک شهری پیدا می کنیم که برای آن هم برنامه هایی داریم.

 توهیر تاکید کرد که مردم اندونزی از اینکه بیش از دو هفته میزبان ورزشکاران دیگر کشورهای آسیایی و همچنین گردشگران متفاوت هستند خوشحال و هیجان زده هستند.

 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. این دوره برای اولین بار دو شهر میزبانی این رقابتها را به عهده دارند.

۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.