پیام تسلیت اعضای کمیسیون هماهنگی IOC با درگذشتگان ژاپن

پیام تسلیت اعضای کمیسیون هماهنگی IOC با درگذشتگان ژاپن
اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک برای درگذشتگان سیل اخیر ژاپن پیام تسلیت فرستادند. اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک که برای بازدید از زیر ساخت ها و ورزشگاه ها و سالن های ورزشی توکیو برای بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 به ژاپن سفر کرده اند درگذشت تعداد از مردم این کشور را در سیل اخیر تسلیت گفتند و برای خانواده های آنها آرزوی صبر و بردباری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛داقل 155 نفر در جریان سیل اخیر و رانش زمین در شهرهای هیروشیما و اوکیاما جان خود را از دست داده اند. گزارش ها حاکی از این است که بیش از 50 نفر هم گم شده اند و خانه ها و ساختمان های بسیاری نیز تخریب شده و از بین رفته اند.
جستجو برای یافتن گمشدگان و پیدا کردن اجساد احتمالی همچنان ادامه دارد. همچنین "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن نیز برنامه سفرهای از پیش تعیین شده اش به بلژیک، فرانسه، عربستان سعودی و مصر را به دلیل شرایط اضطراری پیش آمده در این کشور لغو کرد.
جان کوآتس رییس استرالیایی کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک پیش از شروع بازدید از اماکن ساخته شده در ژاپن گفت:ما عمیقا با مردم ژاپن ابراز تاسف می کنیم، مصیبت بزرگی است و امیدواریم که خانواده های درگذشتگان این حادثه بتوانند با صبر و بردباری این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.
این ششمین دیدار اعضای این کمیسیون از ژاپن پیش از شروع بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 بود.

۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.