ستایش کمیسیون هماهنگی IOC از ورزشگاه های توکیو 2020

ستایش کمیسیون هماهنگی IOC از ورزشگاه های توکیو 2020
رییس کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک ورزشگاه های ساخته شده در ژاپن را قابل ستایش توصیف کرد. کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک که در ژاپن به سر می برد، از ورزشگاه ها و سالن های ورزشی ساخته شده در توکیو برای بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"جان کوآتس" رییس این کمیسیون به همراه دیگر اعضای کمیسیون هماهنگی از ورزشگاه ملی، پارک سوارکاری و Musashino Forest Sport Plaza دیدن کردند.
این ششمین دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از ژاپن است. ورزشگاه ملی ژاپن مرکز اصلی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 است که مراسم افتتاحیه و مسابقات قرار است در آن برگزار شود. همچنین ورزشگاه "موساشینو" سالن سرپوشیده و چند منظوره ای است که برای ورزش های داخل سالن در نظر گرفته شده است. قرار است دور مقدماتی رقابتهای بدمینتون و شمشیربازی در این سالن برگزار شود. جان کوآتس رییس کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک در این دیدار گفت:می توانم بگویم که همه چیز بسیار عالی است و تلاش مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 قابل ستایش است.
وی همچنین گفت: ما می توانیم به این ورزشگاه ها و سالن های ورزشی افتخار کنیم چرا که به بهترین شکل ممکن ساخته شده و ذره ای مشکل ندارند.
 بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 کمتر از 1000 روز دیگر برگزار می شود.

۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.