رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک به کره شمالی می رود

رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک به کره شمالی می رود
"موریناری واتانابه" رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک اواسط ماه جاری به کره شمالی سفر خواهد کرد تا درباره آماده سازی ژیمناست های این کشور برای اعزام به بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 با مسوولان ورزش کره شمالی گفتگو کرده و تصمیمات لازم را تخاذ کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در بیانیه ای که فدراسیون جهانی ژیمناستیک دیروز منتشر کرد آمده است واتانابه به همراه معاون دبیر کل این فدراسیون جهانی "نیکولاس بومپانه" از تاریخ 12 تا 14 ماه جولای به پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی سفر می کنند. در این سفر رسمی قرار است دو طرف درباره برگزاری کلاس های مربیگری و دوره های داوری و توسعه ژیمناستیک و ماده های مختلف آن در کره شمالی با یکدیگر گفتگو کنند. این اولین سفر رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک به پیونگ یانگ است.
واتانابه درباره این سفر گفت:من هیجان زده هستم و منتظرم تا دوستان ژیمناستیک کار خود را در پیونگ یانگ ملاقات کنم.
 پیش از این رهبر کره شمالی «کیم جونگ اون» در دیدار با «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده بود که ورزشکاران کشورش را برای بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 به این کشور اعزام می کند.
 بعد از حضور ورزشکاران کره شمالی در رقابتهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 که ماه فوریه گذشته برگزار شد، مسوولان ورزش کره شمالی تمایل و علاقمندی خود را برای حضور در میادین آسیایی و جهانی اعلام کردند.

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.