میلان، تورین و کورتینا از ایتالیا خواهان میزبانی بازیهای المپیک زمستانی 2026

میلان، تورین و کورتینا از ایتالیا خواهان میزبانی بازیهای المپیک زمستانی 2026
سه شهر ایتالیا خواهان میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 شدند. شهرهای میلان، تورین و کورتینا دامپتزو اعلام کردند که برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 آمادگی لازم را دارند و این کار برای این سه شهر شدنی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته ملی المپیک ایتالیا هم این خبر را تایید کرد و گفت که میزبانی این سه شهر شدنی و ممکن است و براساس تحقیقاتی که انجام شده فکر نمی کنیم مشکلی برای میزبانی این دوره از رقابتها وجود داشته باشد. در حالی که شهرهای ارزروم ترکیه، استکهلم سوئد، کالگری کانادا هم خواهان این میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 هستند، شهر سیون سوییس پس از رای گیری و همه پرسی از مردم این شهر از ادامه رقابت با دیگر شهرها انصراف داد.
 مردم سیون اعلام کرده بودند که ضرورتی ندارد که هزینه هایی که قرار است برای 12 سال آینده انجام شود خرج مردم و این شهر نشود. مردم سیون اعلام کرده بودند که بهتر است هزینه ها صرف زیر ساخت، درمان، مسکن، بیمه و دیگر مسائل شهری شود.
پس از انصراف سیون از ادامه رقابت با دیگر شهرها برای کسب میزبانی کمیته بین المللی المپیک در بیانیه ای ضمن ابراز تاسف از انصراف این شهر اعلام کرده بود که میزبانی بازیهای المپیک می تواند مزایای بسیاری برای شهرهای میزبان داشته باشد. کمیته بین المللی المپیک سال آینده میزبان این دوره از رقابتها را اعلام می کند.

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.