کاهش قیمت بلیت های توکیو 2020 برای افراد خاص

کاهش قیمت بلیت های توکیو 2020 برای افراد خاص
توکیو 2020 در نظر دارد قیمت بلیت مسابقات المپیک را برای افراد خاص کاهش دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 اعلام کردند در نظر دارند برای کودکان، افراد سالخورده و افراد ناتوان قیمت بلیت ها را کاهش دهند. انتظار می رود با کاهش قیمت بلیت ها مبلغ آنها به دو هزار و بیست ین برابر با 20/18 (هجده ممیز بیست) دلار آمریکا برسد.
پیش از این قیمت بلیت این رقابتها مشخص شده بود."ساداهیکو کانو" سرپرست پنل راهبردی بلیت فروشی بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 به خبرگزاری "مانیچی" ژاپن گفت:ما امیدواریم که تنوع تماشاگران باعث لذت بردن آنها از بازیهای المپیک شود و علاقمندان به رشته های ورزشی در فضایی هیجان انگیز و پر شور به ورزشگاه ها بیایند.
 پیش بینی می شود که کاهش قیمت بلیت ها برای هر دو مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازیها و مرحله مقدماتی برخی رشته ها اعمال شود. گفتگو درباره کاهش قیمت بلیت ها در نشست هفته آینده اعضای کمیسیون کمیته بین المللی المپیک و تیم میزبانی بازیهای المپیک تابستانی 2020 که در توکیو برگزار می شود در اولویت اصلی این برنامه هاست که درباره آن تبادل نظر می شود. اعضای این کمیسیون 10 تا 12 جولای در ژاپن خواهند بود. انتظار می رود قیمت نهایی بلیت ها روز 20 جولای مشخص شود.

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.