کالگری همچنان حامیان خود را دارد

کالگری همچنان حامیان خود را دارد
یک نظر سنجی نشان می دهد که نیمی از شهروندان کالگری همچنان حامی پیشنهاد میزبانی این شهر برای بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 هستند اگر چه برخی هم از شهروندان کالگری از حمایت خود از این طرح میزبانی عقب نشینی کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نظر سنجی توسط «ژانت براون» برای بخش مطالعاتی شبکه تلویزیونی CBC انجام شده است. این تحقیق نشان می دهد که 50 درصد از مردم کالگری از طرح میزبانی این شهر برای بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 حمایت می کنند اما تا ماه مارس گذشته 7 درصد از میزان حامیان این طرح کاسته شده است.
 همچنین مخالفان این طرح نیز 44 درصد هستند. مصاحبه شوندگان به شبکه خبری CBC اعلام کردند که از این طرح حمایت می کنند ولی با این حال نگرانی هایی نیز همچنان وجود دارد. این تحقیق بین 12 تا 19 ژوئن و با 900 شهروند ایالت آلبرتا انجام شده است.
 همچنین یک گروه حامی طرح میزبانی این شهر به نام «بله به کالگری 2026» هم تخمین زده اند که حمایت های عمومی از طرح میزبانی کالگری افزایش خواهد یافت. در حالی که کالگری برای میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 تمایل خود را اعلام کرده است شهرهای دیگر هم هستند که خواهان این میزبانی اند. کمیته بین المللی المپیک سال آینده میزبان این دوره از رقابتها را معرفی می کند.

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.