صدها پزشک برای بازیهای جاکارتا 2018 آماده شده اند

صدها پزشک برای بازیهای جاکارتا 2018 آماده شده اند
در حالی که کمتر از 50 روز به شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، صدها پزشک برای سرویس دهی و خدمات پزشکی در طول این دوره از بازیها آماده شده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رییس بخش بهداشت و خدمات پزشکی تیم میزبانی بازیهای آسیایی "کواسمدی پریهارتو" در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:صدها پزشک برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی در حین برگزاری این مسابقات آماده شده اند که اگر بخواهم تعداد دقیق آنها را بگویم 688 پزشک هستند.
وی گفت:تیم پزشکی که برای بازیها آماده شده اند شامل روان شناس و همچنین پرستار هم می شود که در هنگام برگزاری مسابقات حضور پررنگی خواهند داشت.
 رییس بخش پزشکی بازیهای آسیایی جاکارتا همچنین تاکید کرد که کادر پزشکی این رقابتها قبل از شروع بازیها در دوره های آسیب های ورزشی و دیگر برنامه های آموزش پزشکی شرکت کرده اند.
 او گفت:علاوه بر تیم پزشکی 129 دستگاه آمبولانس برای این بازیها آماده هستند که در هنگام مسابقات در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی مستقر می شوند.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و قرار از بیش از 10 هزار ورزشکار به این کشور سفر کنند.

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.