باخ: با فساد قاطع برخورد می کنیم

باخ: با فساد قاطع برخورد می کنیم
رییس کمیته بین المللی المپیک خواهان برخورد قاطع با فساد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در نشستی مهم در زوریخ سوییس کلیدی ترین نکته ای که به آن اشاره کرد برخورد «سریع و موثر» با فساد شد.
سازمان همکاری های مبارزه با فساد در ورزش (IPACS) گروهی است که کمیته بین المللی المپیک و دیگر سازمان های ورزشی آن را پایه گذاری کرده است.
 این گروه در سوییس درباره آخرین تلاش های خود برای مبارزه با فساد گزارش خود را ارائه کرد. در این جلسه سه محور اساسی که ماه دسامبر گذشته تایید شده بود مورد بررسی قرار گرفت. موضوع اول به تلاش برای کاهش ریسک فساد در ورزش، مبحث دوم به تمامیت در انتخاب برای رویدادهای ورزشی اصلی و سومین مورد هم به امیدواری در اجرای برنامه های در دست اقدام پرداخته شد.
 در این نشست توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک گفـت: ورزش هم همچون دیگر بخش های جامعه نمی تواند از فساد و ناپاکی در امان بماند و مصون باشد.
وی گفت: چالش ما این است که سریع و موثر درهنگام وقوع فساد در ورزش اقدام کنیم.
 باخ همچنین گفت: ارزش های IPACS در این است که همکاری های لازم را بین سازمان های بین المللی ورزشی، دولتها و سازمان های غیر دولتی فراهم می کند.» رییس کمیته بین المللی المپیک خواهان برخورد قاطع با فساد در ورزش شد.

۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.