ورزشگاه جاکارتا میزبان هزاران تماشاگر خواهد بود

ورزشگاه جاکارتا میزبان هزاران تماشاگر خواهد بود
مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ تخمین زده اند که ورزشگاه جاکارتا میزبانی فینال و نیمه نهایی 15 رشته ورزشی را به عهده داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"اریک توهیر" رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی پیش رو در کنفرانس خبری گفت: ما برآورد کرده ایم که حدود 110 هزار نفر به ورزشگاه گلورا بونگ کارنو جاکارتا روز 28 آگوست خواهند رفت اگر تمامی بلیت ها به طور کامل به فروش برسد.
 توهیر همچنین گفت:ورزشگاه GBK سنایان در جاکارتا میزبان 15 رشته ورزشی از جمله بدمینتون، بسکتبال، والیبال، اسکواش و راگبی خواهد بود.
وی گفت: اگر تمام علاقمندان به ورزش برای تماشای رقابتهای نیمه نهایی و فینال به این ورزشگاه بیایند ما با یک تراکم و ازدحام عظیمی روبرو خواهیم شد و امیدواریم که بتوانیم این ازدحام را برای سهولت کار کاهش دهیم.
 رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی گفت: پیش بینی ما این است که حدود 300 هزار نفر از این رقابتها دیدن کنند که ما وسایل نقلیه متعددی را برای راحتی تماشاگران به آنها پیشنهاد می دهیم.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از روز 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و مسوولان برگزار کننده این رقابتها می گویند که طبق پیش بینی ها بیش از 10 هزار ورزشکار به همراه حدود 7 هزار مربی و سرپرست به این کشور سفر خواهند کرد تا در بیش از 400 رقابت ورزشی با یکدیگر مسابقه دهند.

۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.