اندونزی دو مدال طلا از رقابتهای وزنه برداری می خواهد

اندونزی دو مدال طلا از رقابتهای وزنه برداری می خواهد
مسوولان ورزش اندونزی اعلام کردند که انتظار می رود وزنه برداران این کشور حداقل دو مدال طلا از بازیهای آسیایی پیش رو کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از 60 روز به شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، مسوولان ورزش اندونزی اعلام کردند: وزنه برداران ما تمرینات بسیار سخت و خوبی را طی این مدت و در اردوهای مختلف پشت سر گذاشته اند و برای رقابت با حریفانشان آماده هستند و آمادگی لازم را دارند.
 ما انتظار داریم که آنها بتوانند از بازیهای آسیایی پیش رو حداقل دو مدال طلا کسب کنند هر چند که کسب بیش از دو مدال دور از دسترس نیست.
 این در حالی است که پیش از این "ژوزف کالا" معاون رییس جمهور اندونزی اعلام کرده بود که این کشور به عنوان میزبان بازیهای آسیایی در نظر دارد با کسب حداقل 16 مدال طلا در بین 10 تیم برتر این رقابتها باشد.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار و 7 هزار مربی و مسوول فنی برگزار می شود و مسوولان ورزش اندونزی انتظار دارند که پس از میزبانی مجدد کشورمان پس از 56 سال بتوانند جایگاه شایسته ای در جمع قدرتهای آسیا داشته باشند.

۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.