شورای المپیک آسیا: مردم اندونزی آماده هستند

شورای المپیک آسیا: مردم اندونزی آماده هستند
مسوولان شورای المپیک آسیا می گویند که مردم اندونزی برای بازیهای آسیایی آماده هستند. معاون رییس شورای المپیک آسیا خانم "ریتا سوبووو" به خبرگزاری آنتارا گفت:ما معتقدیم که مردم اندونزی برای مسابقات آسیایی پیش رو که در جاکارتا و پالمبنگ برگزار خواهد شد آماده هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سوبووو که در مراسم دوی مفرح اندونزی شرکت کرده بود گفت:فضای جشنواره در هر دو شهر به معنای موفقیت آمیز برگزار شدن بازیهای آینده است. این آگاهی از بازیهای آسیایی باعث حمایت مردم از این رویداد خواهد شد و حتی مردم دیگر کشورهای آسیایی که در کشورها و شهرهای خودشان این بازیها را تماشا می کنند حامی بازیهای آسیایی خواهند بود.
 در این مراسم 5 هزار دونده در دوی شاد و مفرح شرکت کردند که 2 هزار نفر در شهر پالمبنگ به یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین "جوکو ویدودو" رییس جمهور اندونزی نیز از تمام مردم استان های این کشور خواست تا حمایت خود را از بازیهای آسیایی ماه آگوست انجام دهند چرا که این رویداد پس از سال 1962 که این کشور میزبان بازیهای آسیایی بود بار دیگر تکرار می شود و هم اکنون شرایط با آن زمان متفاوت است.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار در 40 رشته ورزشی و با انجام بیش از 400 مسابقه برگزار خواهد شد.

۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.