مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- کرواسی؛عباس پور و خوانساری امشب برای کسب مدال طلا به میدان می روند

مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان- کرواسی؛عباس پور و خوانساری امشب برای کسب مدال طلا به میدان می روند
سجاد عباس پور و امیرحسین خوانساری در دیدار فینال و حسین قاسمی و محمد ناقوسی در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر دیروز (به وقت ایران) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر زاگرب کشور کرواسی آغاز شده است.
بر این اساس پس از برگزاری مسابقات مقدماتی این اوزان در روز شنبه، رقابت های رده بندی و فینال امشب برگزار می شود و سجاد عباس پور و امیرحسین خوانساری در اوزان 48 و 55 کیلوگرم برای کسب مدال طلا و حسین قاسمی و محمد ناقوسی در اوزان 65 و 80 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می روند.
نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست به شرح زیر است:
در وزن 48 کیلوگرم سجاد عباس پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم لئونید موروز از مولداوی را با نتیجه 10 بر یک از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل کنستانتین تئودور از رومانی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عباس پور در این مرحله مقابل آرشاد از هند با نتیجه 6 بر 5 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار ابرار آتابایف از ازبکستان است.
در وزن 55 کیلوگرم امیرحسین خوانساری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل فافه یانا از گینه بیسائو (با توجه به عدم حضور این کشتی گیر) به پیروزی رسید. وی در دور سوم با نتیجه 8 بر یک مانوئل استویچا از رومانی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. خوانساری در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال با نتیجه 6 بر 5 از سد امیربک سلطان اف از ازبکستان گذشت و راهی دیدار پایانی شد. وی در این دیدار با گئورگی پرتایا از گرجستان کشتی می گیرد.
در وزن 65 کیلوگرم حسین قاسمی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر حسن الحراتی از عربستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میکیتا پولیتایف از اوکراین با نتیجه 4 بر صفر به پیرورزی رسید اما در دور سوم با نتیجه 8 بر 3 مغلوب مسلم ایمادایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. قاسمی در گروه بازنده ها مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف خویچا آنانیدزه از گرجستان می رود.
در وزن 80 کیلوگرم محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 امیرخان تسوچویف از روسیه را شکست داد وی در دور سوم مقابل تیرونه استرکنبورگ از هلند با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید. ناقوسی در دور چهارم اوکتای دمیر از ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نمیه نهایی شد. ناقوسی در این مرحله در مصاف با گئورگی تسوپوراشویلی از گرجستان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 110 کیلوگرم محمدرضا عبدیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل توماس واورزینسکی از لهستان با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر لهستانی مقابل نماینده کشور آذربایجان، عبدیان از دور رقابت ها کنار رفت.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.