شرکت آلمانی مسوول نظارت بر عملکرد دوپینگ بازیهای آسیایی

شرکت آلمانی مسوول نظارت بر عملکرد دوپینگ بازیهای آسیایی
شرکت آلمانی کنترل جهانی حرفه ای (PWC) برای اداره کردن سیستم آزمایش داروهای بازیهای آسیایی پیش رو منصوب شده است و پس از بازیها طبق قوانین آژانس بین المللی نمونه گیری، نتایج را بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته بین المللی المپیک در جلسه هیات اجرایی خود که ماه گذشته برگزار شد، ابراز امیدواری کرد که آژانس بین المللی نمونه گیری (ITA) که اخیرا تغییر نام داده است بتواند اداره برنامه نمونه گیری دوپینگ را حداقل در برخی از رویدادهای بازیهای آسیایی تقبل کند.
در حالی که کمتر از 50 روز به شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، شورای المپیک آسیا و کمیته برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی تایید کرده اند که آژانس بین المللی نمونه گیری در اندونزی مستقر خواهد شد تا کنترل دوپینگ ورزشکاران را زیر نظر گرفته و گزارش های لازم را در اختیار شرکت آلمانی قرار دهد. PWC همچنین مسوولیت بررسی وضعیت دوپینگ ورزشکاران در رقابتهای 2015 بازیهای اروپایی در باکو، 2017 قهرمانی جهان در لندن و بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد را سال گذشته به عهده داشته است.
 مسوولان بازیهای آسیایی پیش رو ابراز امیدواری کرده اند که با بررسی دقیق تر و نظارتی که بر عملکرد ورزشکاران وجود دارد مشکل دوپینگ در این دوره از بازیها وجود نداشته باشد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.