ادعای فیفا: تا این لحظه دوپینگی نداشتیم

ادعای فیفا: تا این لحظه دوپینگی نداشتیم
فیفا مدعی شده است که تاکنون تست دوپینگ مثبتی در جام جهانی نداشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است که تاکنون هیچ یک از بازیکنان حاضر در 32 تیم جام جهانی آزمایش تست دوپینگ شان مثبت نبوده است. فیفا مدعی شده است که 2700 نمونه بین تاریخ اول ژانویه و 13 ژوئن گرفته است که این تست ها مربوط به نمونه هایی است که پیش از جام جهانی گرفته می شوند و نتایج آنها را اعلام نمی کنند.
فدراسیون جهانی فوتبال همچنین مدعی شده است که از 736 بازیکنی که در حال حاضر در جام جهانی بازی می کنند و یا در مرحله گروهی بازی کرده اند حداقل یک بار پیش از شروع تورنمنت و یا هنگام بازیها نمونه دوپینگ گرفته شده و خواهد شد. تعداد دقیق نمونه های گرفته شده تا روز شروع مسابقات جام جهانی یعنی 14 ژوئن اعلام نشده است.
سخنگوی فیفا به "دیلی تلگراف" گفت: تمام بازیکنان شرکت کننده در جام جهانی نمونه گیری شده که اطلاعاتی از آنها اعلام نشده است و درادامه مسابقات نیز این روال ادامه خواهد داشت. ماموران کنترل دوپینگ در جام جهانی روسیه به طور مداوم در حال نمونه گیری هستند اما ما نمی توانیم جزئیات بیشتری دراین مقطع اعلام کنیم.
 سخنگوی فیفا همچنین گفت: تا قبل از شروع رقابتها از اول ژانویه 2018 تا 13 ژوئن، 2761 نمونه توسط فیفا گرفته شده است که 912 نمونه بررسی کامل خونی و 912 هم بررسی سرم خون بوده است. فیفا همکاری های نزدیکی با سازمان های مبارزه با دوپینگ ملی کشورها و کنفدراسیون های فوتبال در تمامی قاره ها برای جمع آوری این نمونه ها داشته است.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.