143 هزار پرس غذای روزانه برای بازیهای بوینس آیرس 2018

143 هزار پرس غذای روزانه برای بازیهای بوینس آیرس 2018
کمیته برگزار کننده بازیهای بوینس آیرس مسوولیت تغذیه شرکت کنندگان در این دوره از رقابتها را تقبل کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم میزبانی سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس 2018 مسوولیت تغذیه ورزشکاران، تماشاگران و کارمندانی که برای این بازیها مسوولیت دارند را عهده دار شد. آشپزخانه دهکده بازیها در مسافتی 2400 متر مربع واقع شده است و قرار است هر روز 143 هزار پرس غذا ارائه کند. گوشت آرژانتینی و شیر کارامل که به عنوان "دولچه د لچه" مشهور است در منوی غذایی روزانه این آشپزخانه قرار دارد.
 دهکده بازیهای المپیک بوینس آیرس 5300 کیلو گرم غذا تهیه می کند که کار آماده سازی غذاها از 14 تا 20 آگوست آغاز شده و سپس غذاهای آماده شده را در یخچال های بزرگ برای نگهداری انبار می کنند.
 همچنین قرار است 38 نوع غذا طی این مدت توزیع شود. سالن غذا خوری دهکده بازیها ظرفیت 6286 نفر را دارد و غذاهای در نظر گرفته شده برای ورزشکاران شامل یک منوی بین المللی است که درآن گوشت آرژانتینی، غذاهای آسیایی، پاستا، سبزیجات، سالاد و پیتزا هم یافت می شود.
 مسوول بخش تغذیه این رقابتها گفت:ما با تمام کمیته های ملی المپیک کشورهای شرکت کننده صحبت کرده ایم تا بدانیم که آنها در چه رشته هایی شرکت می کنند و به چه نوع غذاهایی احتیاج دارند. هدف ما این است که ورزشکاران اینجا را خانه خود بدانند و برای اینکه با فرهنگ آرژانتین هم آشنا شوند غذاهای آرژانتینی را هم در منوی مورد نظر در نظر گرفته ایم.
 سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس از 6 تا 18 اکتبر در پایتخت آرژانتین برگزار می شود و قرار است 3998 ورزشکار زن و مرد به طور مساوی با هم به رقابت بپردازند. این رویداد اولین دوره مسابقات ورزشی مهم است که در آرژانتین برگزار می شود.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.