تجلیل رئیس کمیته ملی المپیک از اوشین ساهاکیان

تجلیل رئیس کمیته ملی المپیک از اوشین ساهاکیان
رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز به پاس سالها تلاش و افتخار آفرینی اوشین ساهاکیان قهرمان بلند آوازه تیم ملی بسکتبال کشورمان طی مراسمی از وی تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور دکتر باقرزاده،شاهرخ شهنازی،کیکاوس سعیدی ،هادی ساعی ،دکتر قراخانلو ،دکتر سجادی ،دکتراصغر رحیمی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از سالها افتخار آفرینی ملی پوش بسکتبال کشورمان ابراز داشت: احساس من بر این است که قهرمانان بعد از ترک زمین باید دیده شوند. جامعه بزرگ ورزش به آنها افتخار می‌کند و این افتخار کردن تنها منوط به داخل زمین نیست. ما در حال‌ حاضر باید از ظرفیت‌هایی مانند ساهاکیان در فضاهای جدید استفاده کنیم. هادی ساعی، روزی قهرمان المپیک بود، اما در حال‌ حاضر در فضای دیگر از او استفاده می‌کنیم ، به طوری که برای اعزام کاروان به بازی‌های آسیایی و در  المپیک جوانان از او استفاده می‌شود.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه‌ داد: باید به تدریج مدیریت ورزش به نسل جدیدی سپرده شود، چرا که نسل جدیدی در ورزش در حال رویش است. این نسل قهرمانان جهان و المپیک بوده‌اند که در عرصه جدید مربیگری می‌کنند و نسل جدید دیگری را تربیت ‌می‌کنند.
صالحی امیری تاکید کرد: نه تنها از ساهاکیان عزیز ،‌ بلکه باید از صدها قهرمان دیگر ملی که سرمایه‌های ما هستند، در ادامه‌ کار از آنها در یک موقعیت و فضای جدید استفاده شود، چرا که سرمایه فقط اقتصادی نیست،‌ بلکه فکر می‌کنم سرمایه انسانی مهم‌تر از اقتصادی است. ساهاکیان و امثال او سرمایه‌های انسانی و ملی ما هستند. باید 52 فدراسیون ما همزمان دیده شوند و این که به سمت یک حوزه برویم و مابقیه حوزه‌ها دیده نشوند، ظلم بزرگی است. تمام حوزه‌های ما از کشتی و وزنه‌برداری گرفته تا کاراته در حال‌ درخشش هستند، باید همه فدراسیون‌ها و قهرمانان را همزمان ببینیم.


۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.