سرمربی تیم ملی وزنه برداری: منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری: منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم
سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: خیلی برای ما مهم است که تصمیم فدراسیون جهانی برای تغییر اوزان چه خواهد بود.
 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ محمدحسین برخواه در خصوص آغاز اردوی شهرستان ساری، اظهار داشت: اردوی سطح دریای ملی پوشان بزرگسال از 9 تیرماه با 7 ملی پوش آغاز شده است و سه هفته به طول خواهد انجامید. از لحاظ اسکان و محل تمرین، وضعیت اردویی مناسب و ایده آل است و مشکل خاصی وجود ندارد. از فدراسیون وزنه برداری هم تشکر می کنم که بهترین شرایط را برای برگزاری این اردو مهیا کرد.
وی ادامه داد: برای آماده سازی زمان کافی داریم که ملی پوشان رکوردهای خود را در این اردو افزایش دهند و در بهترین فرم قرار بگیرند. مجید عسگری در تمرینات حضور دارد و علیرضا سلیمانی نیز از هفته آینده به اردو اضافه می شود.
برخواه در مورد نفرات برتر تیم ملی جوانان نیز خاطرنشان کرد: وزنه برداری که در مسابقات جهانی جوانان، در شرایط ایده آل قرار داشته باشد و نتیجه خوبی بگیرد، برای ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف، آن ملی پوش را به اردو دعوت خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی در مورد اضافه شدن نفرات بیشتر به اردوهای آینده برای مسابقات جهانی بزرگسالان در عشق آباد ترکمنستان تصریح کرد: خیلی برای ما مهم است که تصمیم فدراسیون جهانی برای تغییر اوزان چه خواهد بود. در چند روز آینده به طور رسمی تعداد اوزان اعلام می شود و در نهایت مسابقات جهانی سال 2018 با چند وزن برگزار می شود. اگر در 10 وزن برگزار شود باید در ادامه برنامه های مان، 13 یا 14 وزنه بردار در اردوی حضور داشته باشند.
۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.