جاکارتا 2018: کشورهای آسیایی مشتاق این رقابتها هستند

جاکارتا 2018: کشورهای آسیایی مشتاق این رقابتها هستند
در حالی که کمتر از 50 روز به شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، 45 کشور آسیایی علاقه خود را برای شرکت در این رویداد بزرگ ورزشی در آسیا با ثبت نام ورزشکارانشان اعلام کرده اند.

به گزارش رووابط عمومی کمیته مملی المپیک؛اندونزی پیش از این در سال 1962 هم میزبانی بازیهای آسیایی را به عهده داشت اما مسوولان سیاسی و ورزشی این کشور می گویند که این دوره از رقابتها با 46 سال قبل تفاوتهای بسیار دارد. «ژوزف کالا» معاون رییس جمهور اندونزی  در گفتگو با خبرگزاری آنتارا درباره این مسابقات گفت:براساس گزارش های رسیده 45 کشور آسیایی ورزشکاران خود را به بازیهای آسیایی اعزام می کنند که پیش بینی می کنیم 15 هزار ورزشکار و 7 هزار مسوول وارد اندونزی شوند.

کالا همچنین گفت:تعداد کشورهای شرکت کننده در این رقابتها نشان دهنده این مساله است که این کشورها هیچ نگرانی از بابت مسائل امنیتی در اندونزی ندارند. در حال حاضر هیچ کشوری در دنیا از خطر تروریسم در امان نیست حتی این مساله را می توانید در آمریکا و انگلستان هم ببینید.

کالا تاکید کرد:با این حال دولت اندونزی تدابیر امنیتی شدیدی برای تامین امنیت این رقابتها در نظر گرفته است و ما مطمئن هستیم که این بازیها بدون خطر برگزار می شوند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. اولین دوره این رقابتها به میزبانی دهلی نو برگزار شد.

۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.