بعداز کسب 4 سهمیه المپیک یوینس آیرس؛استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان

بعداز کسب 4 سهمیه المپیک یوینس آیرس؛استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان
تیم ملی کاراته جوانان دختر و پسر کشورمان که در آخرین رقابتهای گزینشی المپیک بوینس آیرس موفق به کسب 4 سهمیه شد بامداد امروز در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته وارد کشور شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کاراته کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن سه رویداد گزینشی المپیک در اوکیناوا ژاپن و صوفیه بلغارستان سرانجام موفق شد در رقابتهای کرواسی با حضور 4 کاراته کا دختر و پسر در فینال،ضمن کسب دو نشان طلا و 2 نقره 4 سهمیه المپیک جوانان یونس آیرس آرژانتین را کسب نماید.
در مراسم استقبال که دبیر کل کمیته ملی المپیک،محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته،محسن آشوری دبیر فدراسیون،احمد شقاقی نائب رئیس آقایان،افسانه باقری نائب رئیس بانوان و جمعی از مدیران و مسئولان ورزش کشور حضور داشتند شاهرخ شهنازی ضمن تبریک به کادر فنی و ملی پوشان کاراته ابراز داشت:حضور کاراته در المپیک جوانان و بزرگسالان با توجه به شانس بالای مدال آوری آن یکی از نقاط امید ما در کسب مدال در این بازیها خواهد بود بخصوص که هم در رده جوانان و هم بزرگسالان کاراته ایران یکی از قدرتهای جهانی محسوب می شود.
شهنازی در خاتمه اظهار داشت:به مسئولین فدراسیون،کادر فنی و قهرمانان عزیز خدا قوت می گویم و امیدوارم چه در بازیهای المپیک جوانان آرژانتین و چه در بازیهای المپیک 2020 توکیو شاهد مدال آوری کاراته کاران کشورمان باشیم.


۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.