هشت فرودگاه در پالمبنگ آماده سرویس دهی می شوند

هشت فرودگاه در پالمبنگ آماده سرویس دهی می شوند
هشت فرودگاه در پالمبنگ برای بازیهای آسیایی آماده می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از 50 روز به شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، هشت فرودگاه برای حمایت از فرودگاه بین المللی سلطان محمد بدرالدین دوم آماده خدمات رسانی می شوند.

بایوه ایسوان تورو مدیر کل اجرایی فرودگاه های اندونزی طی بیانیه ای امروز اعلام کرد که بسیار از پروازها به طور موقت در هشت پایگاه هوایی نزدیک پالمبنگ برای سرویس دهی به مسافران تغییر مسیر داده و مسوولان برگزاری این رقابتها را در بهتر برگزار شدن بازیها یاری می دهند.

وی در این بیانیه گفته است:همچنین هشت فرودگاه در طول بازیها در شهرهای سوماترای شمالی، جزایر ریااو و مدان، پکان بارو، باتام و دیگر شهرها آماده خواهند شد. مدیر کل اجرایی امور فرودگاه ها همچنین گفت: «این هشت فرودگاه برای هفت بوئینگ 737NGs، سه ایرباس A330S و سه هواپیمای کوچک مناسب هستند. سالانه سه میلیون و چهار صد هزار مسافر در مسافت سی و چهار هزار متر مربعی که این فرودگاه ها دارند وارد اندونزی می شوند که روزانه حدود 120 تا 130 پرواز در این پایگاه های هوایی انجام می شود. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و پیش بینی شده است که بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی وارد این کشور شوند.

۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.