افتخاری دیگر برای رئیس فدراسیون ووشو؛رقابت های ووشوی جوانان جهان به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی ووشو روز گذشته طی نمابری به فدراسیون های عضو از جمله فدراسیون ایران، اعلام نمود سومین دوره مسبقات جهانی جوانان که طبق اعلام قبلی قرار بود اواخر خردادماه سال 88 در سنگاپور برگزار شود، با یک تأخیر شش ماهه اوایل آذرماه در کشور مذکور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، این درحالیست که 15 روز قبل از این مسابقات بازی های آسیایی گوانگجو برگزار می شود و تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان در آن آوردگاه معظم شرکت خواهد کرد و فدراسیون ووشو بلافاصله باید تیم ملی جوانان را رهسپار رقابت های جهانی سنگاپور نماید. بدین ترتیب اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان که قرار بود اواسط اسفندماه جاری برگزار شود به تابستان آینده موکول شد. گفتنی است تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در دوره قبلی رقابت های جهانی که در جزیره مالی اندونزی برگزار شد موفق به ایستادن در سکوی دوم جهان گردید.
همچنین در سومین همایش برترین های اخلاق در ورزش کشور در سال 1388 که با حضور مسئولان کشوری، هنرمندان، اصحاب رسانه و برخی مدیران ورزش ایران و به همت موسسه نسل آفتاب در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران در بین 43 نامزد برتر اخلاق در بخش روسای فدراسیون ها موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
دکتر علی نژاد علاوه بر مسئولیت فدراسیون ووشوی ایران، ریاست فدراسیون غرب آسیا را بر عهده دارد و همچنین عضو ارشد هیأت رئیسه فدراسیون جهانی آسیایی ووشو نیز می باشد.

۲۰ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.