تدابیر امنیتی جاکارتا برای آتش سوزی های احتمالی

تدابیر امنیتی جاکارتا برای آتش سوزی های احتمالی
در حالی که 52 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است مسوولان برگزار کننده این رقابتها تلاش هایی برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها به منظور جلوگیری از ایجاد مه و دود ناشی از سوختگی در طول بازیها آغاز کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان استان سوماترای جنوبی تاکنون حداکثر تلاش خود را کرده اند تا ضمن شناسایی مناطقی که همیشه بیشترین میزان آتش سوزی را دارد، از آتش گرفتن جنگل ها جلوگیری کرده و اجازه ندهند در صورت وقوع هر گونه حریقی دود ناشی از آن رقابتهای آسیایی را تحت تاثیر قرار دهد.

پیش از این مسوولان برگزاری بازیهای آسیایی اعلام کرده بودند که هلی کوپترهای آبپاش برای اطفای حریق در جاکارتا و پالمبنگ مستقر کرده اند. رییس بخش آژانس فجایع طبیعی در منطقه سوماترای جنوبی اعلام کرد که مناطق حادثه خیر به طور مرتب در حال بررسی و ارزیابی تا از هر گونه حادثه جلوگیری شود.

او تاکید کرد که اطفای حریق به خصوص در مناطقی که زمین ها به شکل ذغال سنگی هستند بسیار سخت است. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور ورزشکاران 45 کشور آسیایی برگزار می شود. دست اندرکاران برگزاری این رقابتها همچنین کیفیت کنترل هوا را نیز زیر نظر دارند تا میزان آلاینده های هوا از حد مجاز عبور نکند.

۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.