حضور حدادی و تفتیان در مرحله هفتم مسابقات دایموند لیگ

حضور حدادی و تفتیان در مرحله هفتم مسابقات دایموند لیگ
مرحله هفتم رقابت‌های دو و میدانی دایموند لیگ با حضور نمایندگان شایسته دو و میدانی ایران در پاریس برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی میته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ، مرحله هفتم مسابقات دو و میدانی دایموند لیگ، شنبه 9 تیرماه در شرایطی به میزبانی فرانسوی ها برگزار میشود که احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسن تفتیان در 100 متر، نمایندگان شایسته دو و میدانی ایران در ورزشگاه چارلی شهر پاریس نیز حضور دارند.

فدریک داکرز از جاماییکا، لولاسون یوهان از فرانسه، میسون فینلی از آمریکا، آندریوس گودزیوس از لیتوانی، کریستوف هارتینگ و دنیل جیسنسکی از آلمان، پیوتر مالاچوفسکی و روبرت اوربانک از لهستان، فیلیپ میلانوف از بلژیک، دنیل استال از سوئد و لوکاس ویس شیدینگر بلژیکی رقبای احسان حدادی، تک ستاره پرتاب دیسک آسیا در این مسابقات هستند.

در رقابت‌های حاشیه‌ای مسابقات دایموند لیگ با عنوان میتینگ د پاریس در ماده 100 متر نیز هنریکو بروینت ژیس و تاندو رو تو از آفریقای جنوبی، پائولو آندره از برزیل، محمد فال و کریستوف لماتره از فرانسه، کوراندی مارتینا از هلند، عبدالله اکبر محمد از عربستان سعودی به همراه حسن تفتیان به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به یادآوری است، احسان حدادی در مسابقات دایموند لیگ رُم با رکورد 65.93 متر سوم شد و در اُسلونروژ با رکورد 67.55 متر به عنوان نایب قهرمانی رسید. حدادی در رقابت‌های دایموند لیگ استکهلم نیز با رکورد 67.68 متر به مقام سومی دست یافت.

همچنین حسن تفتیان در مسابقات حاشیه‌ای دایموند لیگ استکهلم سوئد با زمان 10.07 ثانیه ضمن ثبت بهترین رکورد فصل خود به عنوان نخست رسید.

۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.