عصر دیرور برگزارشد ؛نشست تخصصی کادر سرپرستی کاروان با رشته های حومه جاکارتا

عصر دیرور برگزارشد ؛نشست تخصصی کادر سرپرستی کاروان با رشته های حومه جاکارتا
نشست هماهنگی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با سرپرستان رشته هایی که مسابقات آنها در حومه جاکارتا برگزار می گردد ، برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ این نشست که عصر روز گذشته با حضور دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی و معاونین ایشان در محل کمیته المپیک برگزار شد جهت هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان رشته های دوچرخه سواری جاده ، دوچرخه سواری کوهستان ، پاراگلایدر و قایقرانی اسلالوم بود تا دوطرف در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات در حومه جاکارتا هماهنگی های لازم را بعمل آورند.
در این نشست در ارتباط با مسایل فنی ، اجرایی ، حمل و نقل ، اسکان و تغذیه رشته های اعزامی به این محل ها و هماهنگی های لازم صورت گرفت. بویژه در ارتباط با مسایل فنی ، تک تک رشته ها مشکلات و ابهاماتی را که با آن روبرو بودند را مطرح و کادر سرپرستی توضیحات لازم را ارائه کردند.
گفتنی است در ادامه جلسات هماهنگی رشته های اعزامی در تاریخ 20 تیرماه ، کارگاهی 8 ساعته با حضور مسئولین کمیته های مختلف ،کادر سرپرستی و سرپرستان تمام رشته های اعزامی برگزار خواهد شد
لازم به ذکر است  طی هفته آینده و در ادامه  نشست های هماهنگی ، سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی نشستی با رشته های اعزامی در پالمبانگ  نیزخواهد داشت .

۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.