گاو مجارستانی سمبل رقابتهای بوکس قهرمانی جهان جوانان

گاو مجارستانی سمبل رقابتهای بوکس قهرمانی جهان جوانان
گاو نر خاکستری مجارستانی به عنوان نماد مسابقات قهرمانی جهان جوانان مردان و زنان از سوی انجمن بین المللی بوکس (AIBA) معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان برگزاری این مسابقات اعلام کردند که این حیوان نمادی از مجارستان است که از قرن 19 در این کشور رایج بوده است. تیم میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان جوانان بوکس علت انتخاب گاو نر و ماده را برای این رقابتها سمبلی از توانایی و تحمل آنها عنوان کرد. مسابقات در سالن "دونا آرنا" برگزار خواهند شد و این دو سمبل در طول مسابقات در سالن رقابتها و در کنار تماشاگران حضور دارند.
سالن دونا آرنا در کنار رود دانوب توسط "مارسل فرنس" معمار طراحی شده است. این رقابتها از 20 آگوست تا 31 آگوست در مجارستان برگزار می شود. 244 بوکسور مرد و 174 بوکسور زن انتظار می رود که در این مسابقات شرکت کنند.
انجمن بین المللی بوکس رقابتهای قهرمانی جهان جوانان را هر دو سال یکبار برگزار می کند. رقابتهای سال 2016 در سنت پترزبورگ روسیه برگزار شد. صوفیه پایتخت بلغارستان در سال 2014 این رقابتها را میزبانی کرد و پیش از این شهرهای ایروان ارمنستان و باکو آذربایجان در سال های 2012 و 2010 میزبانی رقابتهای بوکس را به عهده داشتند. مسوولان برگزاری رقابتهای امسال پیش بینی کرده اند که استقبال بسیار خوبی از این دوره خواهد شد.

۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.