مسوولان جاکارتا 2018: مردم بلیت بخرند دلگرم می شویم

مسوولان جاکارتا 2018: مردم بلیت بخرند دلگرم می شویم
در حالی که کمتر از دو ماه به شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است مسوولان برگزاری این رقابتها اعلام کردند که از یک هفته آینده فروش بلیت این مسابقات به صورت آنلاین و غیر آنلاین آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پیش از این مسوولان برگزاری این رقابتها اعلام کرده بودند که 30 ژوئن بلیت فروشی آغاز خواهد شد. براساس مقررات در نظر گرفته شده و برای جلوگیری از سوء استفاده هر شخص هنگام خرید بلیت موظف به ارائه کارت شناسایی معتبر است.
هر کس می تواند با ارائه یک کارت شناسایی چهار بلیت تهیه کند. همچنین قیمت بلیت به صورت آنلاین و غیر آنلاین یکسان است اما برای خارجی ها قمیت ها 20 درصد گران تر است.
اریک توهیر مدیر تیم میزبانی بازیهای آسیایی 2018 به جاکارتا پست گفت:ما منتظر هستیم که مردم با خرید بلیت این رقابتها حمایت خود را نشان داده و از تماشای مسابقات لذت ببرند.

وی گفت:تیم برگزار کننده این رقابتها تمام تلاش خود را می کند که همه چیز طبق برنامه پیش برود همانطور که تا این لحظه این اتفاق رخ داده است.
 توهیر تاکید کرد که خرید بلیت از سوی مردم باعث دلگرمی مسوولان این بازیها و نشان دهنده علاقه مردم اندونزی به برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگ است. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور 45 کشور آسیایی برگزار می شود.

۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.