همکاری بوینس آیرس 2018 با شرکت EY

همکاری بوینس آیرس 2018 با شرکت EY
شرکت بزرگ حسابداری Ernst and Young (EY) خدمات مشاوره ای برای بازیهای بوینس آیرس مهیا می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت EY یکی از چهار شرکت بزرگ چند ملیتی حسابداری در دنیاست که مقرش در لندن است و 250 هزار نفر کارمند دارد. این شرکت تاکنون تجربه های بسیاری در برگزاری رویدادهای چند رشته ای داشته است.
 همکاری در پروژه بازیهای المپیک و پارالمپیک، بازیهای مشترک المنافع و بازیهای پان آمریکن از جمله رویدادهای ورزشی است که این شرکت خدمات مشورتی خود در زمینه حسابداری را ارائه کرده است.
لئوناردو لاروسا مدیر اجرایی بازیهای بوینس آیرس 2018 درباره این همکاری گفت: باعث افتخار است که اعلام کنیم ما با این شرکت معتبر مالی اتحاد و پیوستگی داریم.
 او گفت:ما راهنمایی ها و خدمات جهانی بسیاری از این شرکت سرشناس برای پروژه های خود دریافت می کنیم که پیش از این در آرژانتین بی سابقه بوده است.
 سومین دوره بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس از 6 تا 18 اکتبر در شش رشته ورزشی امسال در آرژانتین برگزار می شود. مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که 3998 ورزشکار در این دوره از بازیها شرکت می کنند. این تعداد ورزشکار در 32 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند. این مسابقات اولین رویداد برزگ ورزشی در آرژانتین است که برای اولین بار در این کشور برگزار می شود.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.