عذرخواهی برگر کینگ به خاطر تبلیغ ضد زنانه اش

عذرخواهی برگر کینگ به خاطر تبلیغ ضد زنانه اش
فست فود معروف برگر کینگ به دلیل تبلیغ توهین آمیزش نسبت به زنان در هنگام برگزاری بازیهای جام جهانی روسیه 2018 عذرخواهی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رستوران های رنجیره ای فست فود برگر کینگ در روسیه با ساخت تبلیغی در مورد زنان خشم جامعه زنان روسیه را برانگیختند. این تبلیغ به زنان پیشنهاداتی در مورد بارداری و استفاده از ساندویچ های این برند می داد که علاوه بر داشتن نوزادانی قوی که از بازیکنان تیم ملی روسیه به وجود آمده اند در تمام طول عمرشان نیز سلامت خواهند بود.
 معترضان به این طرح تصویر مطرح شده از زنان در این تبلیغ را طعمه ای برای اهداف تجاری عنوان کرده بودند. شبکه اجتماعی VKontakte که مخصوص روس زبان است و از دسامبر سال 2017 راه اندازی شده با بیش از 460 میلیون کاربر واکنش های بسیار شدیدی نسبت به این تبلیغ نشان داد. مسوولان برگر کینگ در بیانیه ای ضمن عذرخواهی از کاربران و مشتریان خود اعلام کردند که تمام آگاهی های مرتبط به این تبلیغ را پاک کرده اند. در این بیانیه آمده است: «این تبلیغ بسیار توهین آمیز بود و ما از تمامی بازخوردهایی که شد سپاسگزاریم و با سرعت هم این تبلیغ را حذف کردیم.» روسیه در حال حاضر میزبان بازیهای جام جهانی 2018 است.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.